28 Eylül 2019 Cumartesi

Vestel 5000 2GB Stok ROM Turkcell Nougat v2.5

Vestel 5000 ile alakalı dosyaları arşivime almıştım. lazım olur diye paylaşıyorum.





http://www.mediafire.com/folder/ezddx1fli707q/Vestel_5000

Rom ve ilgili programlar var. Şu anlık açıklama yapmıyorum. Dosyaları klasörde indirebilirsiniz.

Vestel 5000 2GB versiyonu olan telefon içindir. 1 GB ramli ise olmaz.

Minimal ADB&Fastboot-Vestel5000-N-TWRP.7z
QDLoader HS-USB Driver_32bit_Setup.exe
QDLoader HS-USB Driver_64bit_Setup.exe
QPST_2.7.453 -(Qualcomm Product Support Tools).7z
Qualcomm_Flash_lmage_Loader_v2.0.0.3.7z
Qualcomm Drivers.7z
Venüs Akıllı Telefonlara QFIL ile Yazılım Yükleme Eğitimi.pdf
Vestel 5000 Driver.7z
Vestel 5000 2GB V2.50 Turkcell Stok Rom Nougat

- Telefon ile alakalı olarak ne acayip bir rom yapmışlar arkadaş telefonu vestelden aldık yazılım full turkcell reklamlı. adam akıllı galeri uygulaması yok. ben telefona root attım. turkcell ve vestel uygulamarını sildim. TWRP yükledim. Reklamsız basit uygulamalar yükledim telefon saf android gibi oldu. Sadece açılışu uzun sürüyor bu da başıma ilk kez geldi. Vestel en azından adam akıllı saf bir rom yapmalı bu telefon için