8 Ekim 2019 Salı

Çamaşır Makinesinin Kapağı Açılmıyor. Masrafsız Tamir

Bir çamaşır makinesini kapağı açılmıyorsa bunun bir çok sebebi olabilir. Konumuz bu değil



Herşey normal fakat kapak açılmıyorsa muhtemelen kapak kulbunu fazla zorladınız ve iç tarafta kalan kulp tırnağını kırdınız demektir. Buradaki örnek makinemiz Bosch Logixx Sensitive 8' dir. Bütün makineler de durum bu şekilde olmayabilir.



Kapağı manuel olarak açmak için resimde gözüken yere bıçakla bastırmanız lazım.














Olayı anladık. kapağı da açabiliyoruz. Aslında tamir etmek zorunda da değiliz. Ne de olsa kapağı kulp olmadan da açabiliyoruz. Ya da internetten yeni bir kapak alıp takmamız lazım. Fakat ben bunu da tavsiye etmiyorum. Çünkü dikkatle incelersek çok dandik tasarlanmış bu kapağın tırnağı... Adam akıllı yapmamışlar. Durmadan kırılsın teknik servis para kazansın diye yapmışlar sannnnki....




Ben oraya tırnağın görevini görecek vida koymayı tavsiye ediyorum. Resimde açıklamaya çalıştım.









Montaj demontaj aşamalarını anlatmaya gerek yok.


1 yorum:

Yorum Gönder

Yorum Yapabilirsiniz