14 Mayıs 2020 Perşembe

LG G4 (h815tr) için Stock ROM Dosyaları

Dikkat ! ! ! Eğer USU metodu ile Bootloader kilidini açtıysanız bu dosyalarla işiniz yok.


Android 5

Android 6

Android 7
Alternatif link (açmak için winrar vs kullanın.) --> 1.Parça 2. Parça

14 Mayıs 2020 tarihinde yazıyorum bu yazıyı ileri de bazı şeyler değişebilir diye not edelim.

Stock rom yüklerken, H815 veya H815TR arasında fark olmuyor anladığım kadarıyla çünkü h815tr cihazıma h815-10d dosyasını sorunsuz kullandım.

Android 6 dan Android 5 e geçiş yaptım sırf meraktan ... Versiyon düşürünce herşeyi sıfırlamak gerekiyormuş bunu tekrardan anladım.

Dosyaların linklerini incelerseniz eğer harici bir siteden bağlantı veriyorum. Kendi hesabıma upload edemedim. Bu sitede çok farklı versiyonlar var. Kafanız karışmasın diye bir tanesini ben seçtin. Mesela Android 6 olarak v20i dosyası en stabil diye okudum bir yerde.

Android 7 dosyasını Sezer Şimşek adlı bir kişiden aldım. Daha önce bu dosya ile sorunsuz işlem yapmıştım. Dosyanın düzenlemeleri Sezer Şimşek'e aittir. XDA sitesinden de Android 7 dosyaları var fakat türkiye cihazlarına sıkıntılı durumlar olabiliyormuş. Onun için bu dosyayı kullanın.



2 yorum:

Adsız dedi ki...

mega dosyası indirebilmek için ücret istiyor, android 7 dosyasını tekrar yükleyebilir misiniz?

Adsız dedi ki...

Selamlar android 7 yüklemek mantıklımı pil veya kamera iyileşiyormu ne getiriyor ne götürüyor bulamadım.

Yorum Gönder

Yorum Yapabilirsiniz